نرم افزار سیستم عامل آندروید برای کامپیوتر
 
دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید
سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, :: 19:18 ::  نويسنده : armin_tb10

مطمئنا شما به دنبال نرم افزری هستید که به جای سیستم عامل ویندوز سیستم عامل آندروید را در کامپیوتر خود تجربه کنید. ما این امکان را برای شما فراهم میکنیم. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید به راحتی سیستم عامل آندروید را در کامپیوتر خود داشته باشید. این نرم افزار به دلیل درخواست فقط یک کاربر در سایت قرار گرفته است و متاسفانه ما این نرم افزار را تست نکردیم. فایل برای دانلود آماده شده است. نسخه دسکتاپ کامپیوتر را به زودی در سایت قرار خواهیم داد. توضیحات اضافه در ادامه مطلب.

- به دلیل تحریم، کاربران ایرانی نمی توانند این سیستم عامل را از سایت گوگل دانلود کنند، وب سایت bodo2androidافتخار دارد به عنوان دومین وب سایت ایرانی جدید ترین نسخه این سیستم عامل محبوب را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم برای دانلود شما کاربران محترم قرار دهد.
پس از دانلود سیستم عامل با کمک نرم افزار Winrar ( آنرا از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فايل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UNetbootin  بر روي يک فلش دیسک با حداقل حجم 256 مگابایت ذخیره نماييد. برای اینکار ابتدا محتویات موجود در فلش دیسک خود را حذف کنید و سپس نرم افزار UNetbootin را اجرا نمایید. در پنجره ظاهر شده گزینه Diskimage را فعال کنید و سپس فایل ISO را که دانلود کرده اید وارد نرم افزار کنید و با انتخاب درایو فلش دیسک خود، اقدام به ذخیره سازی اطلاعات در آن کنید. همچنین روش اجرای این سیستم عامل مانند نصب ویندوز است یعنی ابتدا فلش دیسک را به کامپیوتر متصل کنید و سیستم را رستارت نماید. سپس وارد منوی بوت شده و با انتخاب گزینه اجرا از طریق فلش دیسک، پس از چند ثانیه سیستم عامل اندروید به صورت خودکار اجرا می گردد.
 

تست شده بر روی: -

قابل اجرا بر روی سیستم عامل ویندوز: xp-seven-vista

حجم فایل: 81 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم

لینک دانلود مستقیم با 2برابر افزایش سرعت دانلود

                   دانلود سیستم عامل اندروید Android OS v2.2 R2


نظرات شما عزیزان:

nimosh
ساعت19:41---11 بهمن 1390
سلام. مرسی از توجهتون به درخواست بنده. واقعا ازتون خیلی راضی هستم که فقط به خاطر یک کاربر یعنی به درخواست یک کاربر هم اهمیت میدید. فقط ببخشید طرز کار با نرم افزار را به ما توضیح میدید؟


پاسخ: دوست عزیز nimosh متاسفانه ما این نرم افزار را تست نکردیم ولی توضیحات را ترجمه کرده ایم و شما میتوانید با استفاده از توضیحات نرم افزار را بر روی ویندوز خود نصب کنید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب